Tag Archives: baju kurung

In the mood for sewing projects

Yo! Tak jadi sambung esok. Mentang-mentang dah boleh post entri. Terlebih eksaited pulak dah~ Now I know why I can’t post entries to my blog. Apparently, using Chrome renders the WYSIWYG useless!!! gah! I still dunno why. Takpe lah, tunggu WordPress 2.9 Update :ops: Now I’m using Firefox. Ok! Aku sangat lah tidak sabar nak […]

Designer Fabrics for Baju Kurung — Selection #4

Dalam proses memotong kain, minggu ni akan dijahit menjadi baju kurung~ weeeeee^^. Tapi kan, dua-dua fabrik ni laris macam pisang goreng panas (yum! :ops: ) Saya nak order banyak-banyak pun dah tak boleh. Kebanyakannya dah habis stok. Aiyooooo!!! Cantik ni :panic: rugi la kalau tak beli untuk diri sendiri (woooo nak nangis!!! :bawl: ) aish, […]